Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
申請家庭因素替代役問題! 20點!!
Sep 16th 2013, 00:45

由於小弟不才,無法很具體地理解官方所說的申請條件,故在此想向熟悉這方面的大大請教一下。
父母皆未滿60歲,但媽媽(繼母,親媽我還沒看過勒)的耳朵有問題,領有"殘障手冊"。
有姊姊、哥哥、弟弟,但哥哥是"重度智障"!

再來就是我現在的戶籍地是在祖父祖母家,戶籍地跟我的家人並不同(我怕戶籍不同會有問題@@)
而現在跟我一起住的祖父祖母,祖母的右眼幾乎看不到,也是有殘障手冊。
祖父也是一樣,不過一直沒去辦~

最後一點就是我已經有一般替代役資格了,但還沒收到入營通知單這樣~~

不知道這樣的條件能否申請家庭因素替代役呢?
希望在這塊領域的先賢能幫忙解惑,謝謝!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()