Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
台灣大哥大單辦門號問題
Oct 26th 2013, 04:44

我自己本身名下就已經有一個台灣大哥大的號碼

當時為了保留號碼續約時小姐就說要每個月最低要繳200月租綁兩年

所以那隻號碼目前是給家人使用等合約滿

我自己不打算再用那隻號碼

現在是打算要新申辦中華電信的5S專案

可是偏偏我想要的號碼中華電信都沒有只有台灣有

我想請問如果我現在再單辦一個台灣大哥大門號一定還要再綁兩年約嗎?

可以辦了之後馬上攜碼到中華電信嗎?

這樣的話要付違約金嗎?要付的話是多少?

上網爬了一些文大家說法都不一樣 我也有點搞混了

請知道的大大能告知一下小妹 感激

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()