Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[攻略] 德瑪西亞~喔我的草叢在哪?~~~~一把長槍玩死你
Aug 27th 2014, 04:11, by zx25694950 ( 硬邦ㄅ )

怒氣50,表示你需要打兵,但我1等點Q加上我的被動10%打下去,你被Q降防又被這10%打下去,你接下來的怒氣50跟街近殘血的血量來跟我只消耗魔量但滿血的嘉文打,這不是吃虧嘛?你不是先回家就是用怒氣補血不然就是被首殺,你回家我賺等差加兵數,我一定比你先上6,又或者你先用Q補血,這樣你就沒怒氣了,我2等E+Q下去點燃你也是死,又或者是被首殺,這樣更虧
如果我上6你也上6,我跟你硬打一定打不贏你,但是如果我juck你呢?戰旗算好差外面大招蓋下去在用Q出來你不是就被關在裡面了嘛?這樣你的大不就無效了嗎?
嘉文會玩的是會juck的,我的juck法有很多招,不只有以上而已,而蠻王算是暴氣普攻角,遇上會juck你的會吃虧(例如:犽宿,嘉文,雷紋等等.......)

希望這能回答你的疑問,謝謝支持本文章

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()