Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
金雞母財神位疑問
Sep 10th 2014, 15:12

小弟我今天去南投竹山紫南宮向土地公、土地婆、石頭公請求金雞母回來,
家中本身開工廠,8月分公司剛成立,
可是我在我家中 找不到財神位
辦公桌後方放兩個鐵櫃,其中一個鐵櫃在一道小牆前面,小牆裡面則是廁所,在後面就是樓梯的位置......
我家大門是在正中央,人家說 左右斜角45度就是 面對正門 右邊是到底的牆壁
左邊卻是小牆......我不曉得要將金雞母安置在哪裡......

朋友是說那道牆壁有超過90公分就可以 ,可是沒有...
另一個朋友是說 直接安置在辦公桌上,我在想好像沒有啥位置可以放= = 因為傳真機電話 計算機 文件夾 還有一些 雜七雜八的東西、單據.....

有大大可以教我要安置在哪比較恰當嗎???

如果敘述不夠詳細,要詳細位置圖 可以家我的 LINE yifeng19920926
拜託了~ 感恩

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()