Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
日韓新聞 - 頭條新聞 - Yahoo!奇摩新聞
瀏覽 Yahoo!奇摩新聞上的最新日韓頭條新聞。尋找最新新聞報導,包括日韓頭條新聞、相關分析與意見、照片等。
哈哈當爸爸 兒子小夢出世
Jul 9th 2013, 03:53

韓星網 – 

明星夫妇哈哈和星喜得贵子。今日(7月9日),哈哈通过自己的推特(twitter)公布这个好消息。

哈哈表示:「2013.7.9 am8:15,上帝的夢,小夢現在正看著我笑呢,我當爸爸啦!!比預產期早了一周出生的孝子小夢!受到上帝的祝福,今天星期二,和工作安排撞期了!感謝上帝。最重要的是我的太太高恩,為了這個小小的孩子咬緊牙關、不怕疼痛,我被她的勇敢所感動不知哭了多少次,高恩,謝謝你,我愛你。”

最後,哈哈還寫道:「現在我們3口之家要幸福地生活下去,我愛你們。我尊敬、愛戴世間所有的母親!有婦之夫加油!小夥子們要跟上部隊,好幸福啊!謝謝!我會努力生活的。我之前太傷母親的心了,對不起,我愛你媽媽。”

哈哈和星去年11月30日結婚,年初哈哈就通過推特(twitter)公開了妻子懷孕的消息。得知兩人喜得貴子後,不少粉絲和網友紛紛留言祝福:「祝賀祝賀」、「希望你們幸福」、「快給我們看長得像哈哈的小夢」、「夏天出生的小夢一定是個積極向上的寶寶」等。金賢京/文 版權所有 韓星網 禁止轉載

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

Media files:
29681-176206.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()