Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
我是水瓶男 請問我的星座命盤跟射手女朋友合嗎
Aug 22nd 2013, 12:07

知識問題|

發問者: 志豪 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-08-22 20:07:12 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我跟女朋友交往了4、5個,她是射手座的,見面的時候都很好完全沒問題,可是我跟他有點小小遠距離,我在台北她在中壢,沒見面的時候就常常會吵架,
我的生日是1991/1/20,她的是1987/11/29,我很想知道我跟他到底合不合耶...
她比較愛自由,但是我又是屬於那種管比較多的人,她常常說我不信任,我自己也不知道該怎麼辦

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新其他

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()