Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
我想當體育老師
Oct 26th 2013, 12:02

我今年是 國三 我是第一屆 十二年國教的學生 最近在模擬填選學校的測驗

我這時才發現,我完全沒有目標and想念的高中

-------------------------------------------------

但我突然發現我想當體育老師
但卻對體育老師又不是很了解 希望有人能幫我解惑 這可影響到我升學的目標 !!

1. 體育老師 一定要有一項非常擅長的運動項目嗎?
說真的我沒有很擅長的運動項目 , 球類 就是 籃球 但又沒打到很強很強
這樣有機會嗎?

2.體育老師一定要是甚麼校隊或國手,或曾比賽過嗎?
因為我不是校隊 也沒出去比賽過。

3.若想當體育老師的話 我高中 要讀甚麼種的學校? 因為我現在還完全沒頭緒要升 到哪間學校? (中投區)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()