Blogtrottr
MSN 新聞 - 娛樂新聞
MSN 新聞 - 娛樂新聞 
Ridiculous Developers

We destroy mediocrity. Whether you need a quick fix or a contract-to-hire, we have developers in the US & Europe ready for you. Hire an elite engineer with TopTal.
From our sponsors
少女時代潤娥做客節目 稱被狗仔偷拍很苦惱
Dec 6th 2013, 03:35

KBS 2TV新月火劇(週一週二播出的劇集)《總理和我》主演李凡秀、少女時代成員潤娥、柳鎮、尹施允做客昨日(12月5日)晚間播出的KBS 2TV綜藝節目《Happy Together 3》,潤娥借此澄清各種緋聞。

首先,潤娥透露了有關香港狗仔隊的事件。她稱:「以前,在飛機上有個男人藏著攝影機偷拍我。偏偏我在吃包飯的時候被拍到了,然後就刊登在某香港雜誌上,這就成了我一輩子想抹去的照片。”

潤娥還澄清了過往與2PM成員澤演傳出緋聞。她表示:「我戴的是與成員們一起定制的戒指,而澤演戴的是他母親給他的戒指。當時我們跳過情侶舞蹈,所以被傳緋聞。”

她接著道:「與許景煥也傳過緋聞。我還聽說之所以我會出演《搞笑演唱會》的‘乞丐的品格’,是因為和許景煥有關,這傳言挺荒唐的。”

潤娥還淡定地聊起了曾帶給她傷害的往事。爽快地揭開這些流言蜚語的潤娥也晉升為新「直言女神」。成善楷/文 版權所有 韓星網 禁止轉載

【加入MSN 新聞粉絲團】

內容來源 : 韓星網 更新日期 : 2013/12/6 11:35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()