Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[求助] 跟女生這樣說行嗎?
Mar 25th 2014, 04:55, by apoka

作者apoka (apoka)

站內Boy-Girl

標題[求助] 跟女生這樣說行嗎?

時間Tue Mar 25 04:55:35 2014

每個禮拜參加活動時,固定會遇到一個女生, 互相認識,有機會時會稍微聊天(比如說剛好站附近之類) 感覺是個很溫柔的女生,跟她說話讓人感到很舒服, 會有一種想待在她身旁的感覺,會想分享自己的事。 我發現自己常常想到她,但不是愛情、也沒有想追她, 是有點像姊姊這樣的感覺(雖然她比我小) 可能因為我一直想要有個關心自己的姊姊吧, 現在好想見她QQ 我覺得我必需跟她表達我的情感, 不然一直憋著快受不了。 所以想請問女性版友,如果我跟她說我好想念她, 覺得她很溫柔這樣,會發生什麼事嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.166.64.64

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()