Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
在路邊買了保養品 該怎麼退貨
Jul 11th 2014, 23:02

知識問題|

發問者: 匿名
發問時間: 2014-07-12 07:02:23 ( 還有 4 天發問到期 )
解答贈點: 10 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我在中壢商圈附近買了一個"安捷妤"產品的牌子
但我在那已經答應要買這一套課程花費24000的美容時間去做臉
可是回到家我父母不同意 要我退貨
可不知道是否可以退貨 哪位好心的大大可以告訴我 一點經驗
因為我覺得裡面有很多奇怪不為人知道的暗面在
有人分款需要屋子的屋齡的嗎?
有問她們跟哪家銀行合作但卻只跟你說 我們是合作20年的伙伴 不會因為你一個人而逃跑的
但在當時我似乎是瘋了吧 沒思考太多就簽了一個類似契約的東西
我現在很後悔
希望哪位有經驗的大大 或者知道如何應對的大大可以留言幫幫我!!!

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新購物

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()