Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
台哥大vs遠傳資費
Dec 26th 2013, 00:07

台哥大vs遠傳資費

我想問的是

1.有沒有學生優惠專案?

2.我要網路吃到飽

3.台哥大網路訊號都比遠傳差

4.往年遠傳評價與服務不好價錢不理想,不知近幾年的情況是?

5.講電話跟發短訊的量滿少,我是學生,請幫我找出目前適合我的專案
我是台哥大vip約不到一個月到期,想要跳槽遠傳還在觀望,想換蝴蝶S

目前的情況是這樣,請幫我解答 謝謝

有什麼需要的資料我可以補充

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()