Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
我是該加強一下英文口說
Apr 29th 2014, 13:43

我是中華科大應外系-大三的學生 我在英代外語上課我是上多益課                我覺得多益比英檢有用                而且找工作有多益很吃香唷 但是我覺得依我上課的經驗來看 英代外語教學真的很不錯 第一小班制 小班制是基本的 第二上課不會只教課本內容 會 教一些課外的知識 而且是實用的 第三 考題會進行分析 會告訴學生要如何解題 如何創下高分 第四常會口說溝通 主要是希望學生來學英文 可以會說會溝通 才是最重要 第五 重要的一點 有專屬顧問 可以陪你解決學習上的任何事情 價格也是在合理範圍內 英代是重口說所以常會口說 就跟著老師腳步走就好 相信你會愈說愈好囉 如果要轉換跑道 我覺得多益較適合你

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhk9yaisgbq1 的頭像
    qhhk9yaisgbq1

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhk9yaisgbq1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()